PŘEBÍRÁNÍ TABULÍ OD DOPRAVCE

Přeprava je součástí kvality:
Kvalita našich výrobků a tedy i vaše spokojenost je pro nás nadmíru důležitá. Dopravou může kvalita našich výrobků utrpět do té míry, že pro vás bude nepřijatelná. Jsme rozhodnutí vám v takovýchto případech vyjít maximálně vstříc. Věříme, že hořkost ze špatné kvality zůstává dlouho poté, co odezní radost z nízké ceny.
Tabule jsou výzvou pro všechny dopravce a tabule větší než 100x80 a 90x60 jsou téměř výhradně předmětem paletové dopravy. Neprochází tedy automatickými třídírnami a jejich přemisťování je do značné míry ruční práce. Proto mohou být při přepravě poškozeny.
Nechceme, abyste byli chyceni mezi dopravcem a námi v dohadech o tom, kdo ponese zodpovědnost. Proto jsme pro vás připravili tento článek.
Přečtěte si jej pozorně. Zjistíte, na co si dát pozor při přebírání vašich tabulí od přepravce a jak se zachovat v případě poškození.
Nejčastější druhy poškození:
Nejčastější poškození, které může naše zboží při přepravě utrpět, je poškození povrchu a poškození rámu. U magnetických tabulí se povrch při přepravě může prohnout, u korkových tabulí se rovnou protrhne korková vrstva. A pokud jde o větší poškození, bude prolomená dřevěná deska za ní. Hliníkový rám může utrpět ohnutí a při velmi hrubém zacházení se může i zlomit. Dřevěný rám je hrubým zacházením možné naštípnout nebo dokonce zlomit.
Poškození povrchu tabule na kartonovém obalu poznáte podle protržení nebo viditelných otlaků na povrchu kartonového obalu. Zkontrolujte prosím obě strany vašeho balíku a hledejte stopy protržení a viditelné otlaky.
Může se však stát, že obal není poškozený a tabule je uvnitř ohnuta (povlněny plech na povrhu tabule, který vypadá jak vzduchová bublina).
Poškození rámu tabule na kartonovém obalu poznáte podle natržení, viditelného otlaku nebo dokonce ohybu kterékoliv strany vašeho balíku. Prosím zkontrolujte vizuálně celý obvod vaší zásilky. A to i v případě větších tabulí, které mají dřevěné strany.
Příslušenství standardně přibalujeme přímo k tabuli, a to vždy na její zadní stranu. Proto můžete najít jednu stranu obalu částečně otevřenou a následně přelepenou, to je v pořádku.
Pokud objednáte více než jednu tabuli, které mají alespoň jednu stranu stejně dlouhou, tak je spojíme do jednoho balíku vždy pohledovou stranou k sobě, abychom předcházeli poškození.
Co dělat, když objevím problém?
Pokud při kontrole nabydete podezření, že je zásilka poškozena, udělejte si fotografii a přeberte zásilku „s výhradou“. Pokud je zásilka nade vši pochybnost zničená, odmítněte ji. Na obojí máte právo.
Když přeberete s výhradou, můžete potom jednoduše dopravci reklamovat. Pokud škodu objevíte až po otevření balíku, nic není ztraceno, udělejte si fotografii a nahlaste to prosím ihned a nejpozději do 2 pracovních dní.
Na převzetí poškozené zásilky bez předchozího sepsání zápisu o škodě, nebude možné reklamaci uplatnit!!
Po převzetí zboží je zákazník povinen neprodleně zkontrolovat obsah a stav doručeného zboží.
Pokud zboží jeví jakoukoliv závadu nebo se obsah neslučuje s objednaným zbožím, je nutné nám tuto skutečnost nahlásit do dvou pracovních dnů od převzetí zásilky a zaslat včetně fotodokumentace, prostřednictvím emailu [email protected]. Na pozdější reklamace tohoto typu nebude brán zřetel a reklamaci budeme muset zamítnout. Pokud si zákazník není jistý ohledně montáže nebo mu nebyl dodán montážní plán, kontaktuje naší zákaznickou linku.
Zákaznická linka je dostupná na telefonním čísle +420 739 410 459, v pracovní dny od 8 do 14 hodin nebo na e-mailu [email protected]. Na vše se snažíme reagovat v nejkratším možném čase.
*Všechny fotografie poškození, a to i takové, které necítíte potřebu reklamovat, nám prosím pošlete do e-mailu. Učíme se z nich a můžeme je také sdílet s dalšími zákazníky.